Komputer yang membuat aku bahagia....

Assalamualaikum...
Sebulan gak ye aku xupdate blog aku ni...haha...sori le...akhir2 ne boss aku de kat skulah..mcm2 bnda die nk aku buat n settle...huhu...dah le ary sabtu pun kena turun keje...mmg kalu skulah aku ni xde aku...xjalan pe function2...haha...

ok kali ni aku nk cite kegilaan aku meminati dunia komputer yg teramat2 aku cintai ni...hehe..kadang2 aku admit...kerana keje ni lah buat aku rasa happy nk mmpus..


Jiwa aku memang xdapat lari dari istilah "komputer"..aku keje bidang berkaitan ia...aku makan minum hasil dari keje merepair ia...satu kepuasan bagi aku kalu dah siap repair..tapi satu cabaran bg aku kalu ia menjadi satu masalah yg sukar untuk direpair @ diformat...hehe..komputer ni pun ada ragam die sendiri...so kita kena banyak sabar nk merepair die...aku sendiri akui...salah step repair pc ni kdg2 leh bawak lagi bnyk msalah tu...huhu...contoh paling aku xbleh lupa...ter"klik" virus di dalam partition lain...akibat dr tu...whole system da infected hnya bpe saat ja...bygkanlah mood aku time tu...haha.

Anyway,keje ni nampak gaya btul2 menangkap jiwa aku...dan aku harap keje aku ni akan terus buat aku happy sampai bila-bila...bangga gak bila leh pegang title "juruteknikmuda89"...haha...salam.


No comments:

Speed broadband Celcom aku